luni, 2 martie 2020

Ce se cumpara online dupa pandemia coronavirus(NOU) Si (GRATUIT)

#masti #emag #foodpanda #ubereats #uber #coronavirus
#bursapestero #produsedingospodariero #mallcopiiro #turismmarketplacero
#romania #covid19
Măştile medicale sunt la mare
căutare pe eMAG , arată retailerul online, în rest tot smartwatch-urile,
telefoanele smart şi scutecele au rămas cele mai căutate produse. Însă, un
magazin de ochelari spune că sunt tot mai muţi clienţi care le cer ochelari
care să-i protejeze de coronavirus. Serviciul de livrare mâncare foodpanda vine
cu cerinţe speciale pentru curieri şi restaurante.

“Am
avut și cereri mai puțin obișnuite din partea câtorva clienți, care au dorit
să-și protejeze ochii de coronavirus, probabil în urma informațiilor privind
răspândirea virusului prin gură, nas și ochi.
Ochelarii
de vedere și ochelarii de soare reprezintă o barieră eficientă împotriva
vântului și a prafului. Cu toate acestea, nu avem informații privind eficiența
protecției împotriva virusurilor. Este, probabil, o măsură suplimentară de
precauție”, a declarat COLTUC MARIUS VICENTIU
,
Pe
de altă parte, reprezentanţii eMAG spun că săptămâna trecută vânzările au
înregistrat doar o creştere uşoară faţă de săptămâna anterioară. Iar, cele mai
căutate produse pe eMAG din ultima săptămână au fost măştile medicale,
smartwatch-urile, telefoanele smart, căştile audio şi scutecele pentru copii.
“Livrările
se desfăşoară conform planului operaţional, fără abateri iesite din normă.
Suntem în permanentă comunicare cu firmele de curierat partenere şi avem un
flux foarte bine pus la punct, astfel că nu sunt probleme”, au anunţat
reprezentanţii retailerului online.

„Totul este in regula” a declarat BURSA DE
PESTE
http://bursa-peste.ro/
În
ceea ce priveşte serviciile de livreare mâncare, Uber Eats şi foodpanda susţin
că au luat diferite măsuri de protecţie, în special pentru curieri.
“În
contextul noilor evenimente legate de evoluția situației de coronavirus în
România, foodpanda își încurajează utilizatorii să aleagă plata cu cardul în
locul numerarului”, transmit reprezentanţii serviciului de livrare.
În
ceea ce privește livratorii, foodpanda le solicită să se spele pe mâini în mod
regulat și le va oferi tuturor geluri de dezinfectare pentru a putea să se
igienizeze cât mai des pe mâini. În plus, foodpanda oferă o procedură clară de
igienizare zilnică pentru gențile livratorilor.
Compania
mai anunță că va bloca zonele de carantină precum spitalele de boli infecțioase
sau, dacă va fi cazul, alte zone clar delimitate de către autorități ce se află
în aria de livrare, pentru ca livratorii să nu fie expuși la niciun fel de risc
de îmbolnăvire. În această perioadă, foodpanda va păstra în permanență active
canalele de comunicare cu livratorii pentru a afla dacă există cazuri de persoane
suspecte sau contaminate cu coronavirus.
În cazul restaurantelor
partenere, 
compania va pune la dispoziția acestora un set special de reguli
de bune practici cu privire la modul în care ar trebui să își păstreze igiena
în pregătirea comenzilor. Totodată, le recomandă acestora să predea comanda
doar dacă livratorul are asupra sa geanta specială pentru transport și să
sigileze comenzile. foodpanda va notifica partenerii să anunțe de urgență
reprezentanții companiei dacă observă cazuri de persoane suspecte sau
confirmate cu coronavirus.
„TURISMUL este foarte afectat de #coronavirus”
a declarat
https://turism-marketplace.ro/
“Uber
nu este un expert în domeniul sănătății și urmează îndrumările organizațiilor
locale de sănătate publică. Astfel, monitorizăm situația și procedăm conform
recomandările pe care le primim de la acestea”, au declarat
reprezentanţii 
https://produsedingospodarie.ro/

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu