duminică, 5 aprilie 2020

Cum îți administrezi firma(afacerile) ✅ în timp si dupa criza Covid 19⭐



Cum îți
administrezi firma(afacerile)
  în timp si dupa criza Covid-19
  (COLTUC si ASOCIATII http://coltucsiasociatii.ro/) Va ajutam cu consultanta firme afectate de criza Coronavirus
 
Antreprenorii care au avut afacerile afectate după
decretul președintelui pot solicita de la Ministerul Economiei cunoscutul
certificat de situații de urgență (CSU). Site-ul http://prevenire.gov.ro/ este
acum funcțional. Acest certificat, Galben sau Albastru, este necesar pentru a
accesa anumite facilități, precum amânarea ratelor la credite (încă nu au fost publicate
normele în Monitorul Oficial) sau a chiriilor și utilităților (facilitate introdusă prin
OUG 29/2020).

Certificatele de situație de urgență sunt
emise în două forme:


TIP 1 (ALBASTRU)
 – pentru întreruperea totală sau
parțială a activității, ca urmare a efectelor deciziilor emise de autoritățile
publice competente, potrivit legii, în perioada stării de urgență decretate (afectați
de Ordonanțele Militare)

TIP 2 (GALBEN) – pentru înregistrarea unei diminuări a
încasărilor sau veniturilor în luna martie 2020 cu un procent de minim 25% față
de media încasărilor sau veniturilor din perioada ianuarie – februarie 2020.

Certificatele se utilizează în relațiile
cu instituțiile publice pentru obținerea de facilități/ măsuri de sprijin ori
în relațiile comerciale, în condițiile legii.



Un solicitant poate cere eliberarea unui singur tip de certificat de urgență.



Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri eliberează CSU doar pe
perioada existenței stării de urgență în România.



Certificatele sunt valabile fără semnătură și ștampilă.

  • Cum afectează epidemia coronavirus, în mod
    concret, compania dvs?
  • Există o rețetă a modului în care ar trebui să ne
    pregătim pentru o criză?
  • Va mai fi posibilă recuperarea economică în
    cursul acestui an?
  • Când se va încheia această criză?
  • Ce efecte are scăderea prețului petrolului asupra
    consumului și investițiilor?
  • Există și o parte bună a acestei crize? O
    jumătate plină a paharului?
  • Care ar trebui să fie primele 3 decizii
    prioritare în sectorul energetic?
  • Cum vedeti proiectele legislative privind
    scutirea de la plata facturilor la utilități pe o perioadă de trei luni?
  • Ce trebuie să știe un antreprenor pentru a trece
    mai ușor prin criză?
  • Cum privesc oamenii de afaceri reacția statului
    în fața noului coronavirus? Sunt măsurile luate suficiente?
  • La ce se așteaptă mediul de afaceri în
    continuare?

DACA AVETI O FIRMA
VA RUGAM SA NE ADRESATI INTREBARI PE WHATSAPP 0745150894 SI EMAIL: contact@coltucsiasociatii.ro

Consultanta Firme Afectate De
Criza Covid-19  
COLTUC si ASOCIATII Consultanta Afaceri ,
Recuperari Creante, Infiintari Firme, Consultanta GDPR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu